diumenge, 5 de juliol del 2009

Ou Iea!!!!!!!!!!


Feia temps que em passava pel cap... però la mandra, el preu, no voler fer el curs sol...
Fa un mes en Dani em va dir "Fem el curs de paracaigudes?" sense pensar li dic que si, era el que em faltava...

Dit i fet! l'1 de juliol ens plantem a les instal·lacions de Skydive empuriabrava i tot un dia de toston de teorica. Cada vegada sembla més complex això de saltar amb paracaigudes!!! però per sort al final del dia ja podem fer un salt tadem des de 12000 peus.
Encara nervios, sembla tot prou complicat, però el dia 3 a les 9 del mati estem altre vegada a empuriabrava per seguir el curs. La sorpresa ve quan 10 minuts desprès d'arribar ja tinc el monitor dient que en 20 minuts saltem i aquesta vegada ja serà sol!!!! TELAAAAAAA!!
Un dia intens a tope, un salt rera un altre, a cadascun d'ells rutines a realitzar a vegades amb bon resultat a vegades no tant, i a les 7 de la tarda ja estic fent el meu setè i ultim salt del dia, el definitiu, el que tanca el curs i el que em permetrà anar a saltar sol quan vulgui a partir d'ara.

Quin dia, feia temps que no passava tans nervis, tanta tensió i tanta diversió alhora.
Doncs aqui estem... A SALTAR!!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

`·.¸elf¯` ha dit...

OOOOOOOOOOOOOOuuuuuuuu Yeeeeeeehaaa!!! Lu proxim es tirarte amb la planxa d'snow i encadenar un bon decens en un 3000. jejeje


semsei!!

Bernat Riera ha dit...

Animaaaal!

Aveure quin dia saltes amb un paracaigues amb forma de sustens com el doctor Slum!