dimarts, 22 de desembre del 2009

Mort cerebral

Fa quasi una setmana vam tenir una partida "frenètica" de futbolin i el company de batalla en un moment donat va perdre els nervis degut a la santíssima lentidud dels rivals.
De cop i volta, jo que estava concentrat intentant neutralitzar el rival, ja que a la que ens despistavem, per cansament ens volien manegar, vaig començar a sentir:
-Estic fins els ous!
-Estic fins la polla!
-etc.. etc....

Dons bé, ara sóc jo a qui se li estan re-inflant! estic a la feina i porto 3 santíssimes hores amb música nadalenca de fons!
Una mica vale.. però podé prou!!!!!!!! a aquest ritme avui mateix hauré passat el nadal!!
És possible tenir tant repertori diferent de música nadalenca? no és una cosa limitada?
Òstia santa!!!! se m'està fonent el cervell!
A aquest ritme apareixaré als típics vídeos fent saltar algun monitor o estomacant algú amb el teclat........
Crec que hauré de començar a repartir alguna òstia!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

SAAAAAAAAAAAAAANTAAAA NIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTT


PLAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCIIIDDDDAAA
NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT

TIIIIIIIIIIIIIIIINC ELS OOOOOOOOOOOUS
REEEEEEEEEEEEEBULLIIIIIITS.

SOMIU UN WAIKIKI ENVOLTAT DE SENYORES QUE MARQUEN MUGRONS

Bernat Riera ha dit...

Mugrons i prou no eh, que hi hagi una mica de base!

`·.¸elf¯` ha dit...

Ostia Santa ja no me'n recordada del que vaig arrivar a maleira aquella lentitut!!